> En Blogcu: Derya Büyükuncu’dan Survivor ödülü için cevap.

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Derya Büyükuncu’dan Survivor ödülü için cevap.

Milli yüzücü Derya Büyükuncu, Acun Medya tarafından 2011 yılında düzenlenen ‘Survivor Ünlüler-Gönüllüler’ yarışmasında birinciliği elde etmiş ve 500 bin TL’lik para ödülü kazanmıştı.

Kazanılan paranın ödenip ödenmediği konusunda çıkan spekülasyonların ardından Acun Medya’dan “Derya Büyükuncu’nun Survivor yarışmasından kazandığı ödülün ödemesi Show TV’nin sorumluluğundadır. Acun Medya’nın bu ödeme ile herhangi bir alakası bulunmamaktadır” şeklinde bir açıklama gelmişti.

DERYA BÜYÜKUNCU’DAN CEVAP
Yapılan bu açıklamalar karşısında Sözcü’ye konuşan Derya Büyükuncu şunları söyledi;
“Daha önce de belirtmiş olduğum gibi ödül miktarının tamamı bana ulaşmamıştır. Miktarı ödeyen kanalın kasasından ödemesi gereken para çıkmış olsa da, hem benim hem de diğer tarafın avukatlık ücretleri bu miktardan kesilmiş olarak elime ulaşmıştır. Bu miktar %20 dir, yani elime geçen miktar 360 bin TLdir.

Bana ulaşan net miktarın tam yarısı söz vermiş olduğum üzere bana bildirilmiş olan yardım kuruluşuna bağışlanmıştır. Herkese hayırlı olmasını diliyorum.
Bana kalan miktar yine hayır işlerinde kullanılacaktır. Planladığım yüzme okulunun harcamalarını buradan sağlayıp daha önceden de yardım ettiğim destek bekleyen sporcu kardeşlerime yardımlarıma devam edeceğim.”
Ayrıca Büyükuncu, aldığı 360 bin lira için “parayı aldım ama 2 seneden daha fazla bir süre hukuk mücadelesi vererek. Neredeyse kanser olacaktım” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder