> En Blogcu: Melisa Şahin ve Nazlı Hamarat kimdir?

12 Şubat 2015 Perşembe

Melisa Şahin ve Nazlı Hamarat kimdir?

Melisa Şahin ve Nazlı Hamarat kimdir?
Melisa Şahin ve Nazlı Hamarat isimleri sosyal medyada oldukça çok konuşuluyor. Peki Melisa Şahin ve Nazlı Hamarat kimdir? Melisa Şahin ve Nazlı Hamarat hakkında tüm detaylar haberimizde...

Bu Tarz Benim programı birbirinden farklı kıyafetlerle jüri önüne çıkan yarışmacılardan Melisa Şahin sosyal medya üzerinden en çok konuşulan isimler arasında yer alıyor. Nazlı Hamarat ise Melisa Şahin 'in zenginlik numarası yaptığını öne sürdü. Peki Melisa Şahin kimdir?

Nazlı Hamarat zenginliği ile hava atınca Bu Tarz Benim'de kriz çıktı. Melisa Şahin zengin kızı Nazlı Hamarat 'ın hizmetçi skandalını ifşa etti.   TV8 kanalındaki Bu Tarz Benim 'in adı İşte Benim Stilim oldu. Yarışmanın zengin kızları Nazlı Hamarat ile Melisa Şahin arasında ise zenginlik krizi patladı. Bu Tarz Benim 'in görgüsüzlüğüyle öne çıkan kızı Nazlı Hamarat yardımcısını da getirince olay çıktı. Nazlı Hamarat ise Melisa Şahin 'in zengin olmadığını numara yaptığını öne sürdü.

Melisa Şahin "Ben yapmadığım halde para mevzusu hep benim üstüme geliyor. Zengin kız diye yazılıyor. Ben burda mütevazi davranıyorum" diyerek Nazlı Hamarat 'ın bir görgüsüzlüğünü ifşa etti. Nazlı Hamarat yayın için evdeki hizmetçisini de getirmeye başlamış. Yarışmacılar da bu durumdan rahatsız olduklarını dile getirdiler. Nazlı Hamarat ise "Sen gerçek hayatını anlatsana burda. Benim nerden geldiğim belli" diyerek hava atmaya devam etti. Melisa Şahin ise "Arkada görgüsüzlük yapan sen misin ben miyim" diyerek eleştirdi.

Melisa Şahin, Bu Tarz Benim yarışmasında en çok konuşulan adı. Programı izleyenlerin en çok merak ettiği yarışmacı Melisa Şahin kimdir?


Bu Tarz Benim yarışması yayınlandığı ilk günden beri fenomen hale geldi. Neredeyse programın her bölümünde yarışmacılar bir tartışma yaşanıyor. Melisa Şahin ismi bu tartışmalarda başı çekiyor. Melisa Şahin’in Bu Tarz Benim’de tartışmadığı yarışmacı, fırça yemediği jüri üyesi yoktur. Rahat tavırları ve sivri diliyle dikkat çeken Melisa Şahin’in olaysız günü yok programda. Bu yüzden herkes Melisa Şahin kimdir merak ediyor. Peki Melisa Şahin kimdir?

MELİSA ŞAHİN’DEN DAVA AÇACAĞIM UYARISI


Melisa, “Çok ciddi olan tahammül edemediğim, katlanamadığım kişi o. Şahsıma yönelik ağır bir hakaret geldiği durumda yarışmacıya dava açacağım diyen benim. Açmayı düşündüğüm kişide Nihal’di” deyince Nihal sinirlenerek “Ne dedim diye bana dava açacaksın pardon?

Sende beni rahatsız ediyorsun. Öyle hızlı başladın ki yaptığın herşey bana dokunuyor. Bu benim dizginlenmiş halim” dedi. Program sonrası Melisa Şahin’le yapılan röportajda dava konusunda ciddi olduğu görülüyor.

MELİSA ŞAHİN KİMDİR?

25 yaşında olan Melisa Şahin bugüne kadar sunuculuk ve modellik yapmıştır. 1.78 boyunda olan Melisa Şahin 55 kilodur. Hayvansever Melisa Şahin yarışmayı kazandığı takdirde sokak hayvanlarına yardımcı olacağını belirtmiştir. Yarışmacının hobileri arasında binicilik sporu vardır. Bildiği diller: İngilizce, Korece ve İtalyanca. Güzel manken Model Of Turkey üçüncüsüdür. Kanal T’de Melisa ve Moda programının sunuculuğunu yapmıştır.

Geçtiğimiz hafta arkadaşı Derya’yı Nişantaşı’nda çok pahalı bir mağazaya götürürek alışveriş yapan Melisa Şahin Nur Yerlitaş’tan oldukça sert bir tepki aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder