> En Blogcu: Burcu Esmersoy All dergisi için soyundu!

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Burcu Esmersoy All dergisi için soyundu!

Burcu Esmersoy Güzel, içten, enerjik...

 Ve aşık... Burcu Esmersoy, All dergisine konuştu, giderek yükselen farkındalığını, hayatına etkilerini, yeni kararlarını anlattı.


İşte o röportaj;

Seni görünce aklımıza yaz geliyor... Sen kendini yaz kadını gibi hissediyor musun?
- Kesinlikle. Enerjimi güneşten alıyorum. Zaten Instagram hesabıma baktığınızda paylaşımlarımın çoğunun deniz ve güneşle ilgili olduğunu görürsünüz. Dinlenme denildiği zaman da aklıma deniz ve kumsal gelir. Herkesin “Çok sıcak, uyuyamıyoruz” dediği dönemde ben yorganla yatıyorum. Çünkü çok seviyorum sıcağı.

Ayrıca yazın, insana çok yakıştığını da düşünüyorum. Mesela yanınca ten rengin çok güzel oluyor, kendini çok iyi hissediyorsun. Ayrıca sarışınlara da bronz tenin ekstra yakıştığını düşünüyorum. Kışın da Maldivler’e kaçışım ne kadar yaz tutkunu olduğumu göstermiyor mu? Peki bu yaz nasıl geçiyor?
- Ben yaza üç ay tatil yapmak amacıyla başladım. Dünya Kupası nedeniyle öyle olmadı. Temmuz’un 13’üne kadar programlarım çok yoğundu. NTV Spor’da “Spor Gecesi”ni yaptım. Yeni sezon da 15 Eylül’de başlayacak. Yani sadece bir aylık tatilim var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder